Hayriye K

Hayriye K
@Hrye
Ve çok geçten daha kötüsü yoktur hayatta. Sabahattin Ali
Hayatta yalnız kalmanın esas olduğunu hâlâ kabul edemiyor musunuz? Bütün yakınlaşmalar, bütün birleşmeler yalancıdır. İnsanlar ancak muayyen bir hadde kadar birbirlerine sokulabilirler, üst tarafını uydururlar; ve günün birinde hatalarını anlayınca, yeislerinden her şeyi bırakıp kaçarlar. Halbuki mümkün olanla kanaat etseler, hayallerindekini hakikat zannetmekten vazgeçseler bu böyle olmaz. Sabahattin Ali, Kürk Mantolu Madonna
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaç ormandan geçti içinde kayboldugumuz o büyük takip içimizde bunca gurbet dururken yol ettik sılayı. Murathan Mungan.
Sayfa 298·Kitabı okudu
Kendi yaşamanızı tam anlamıyla yaşadınız mı?Yoksa yaşam mı sizi yaşadı? Siz mi seçtiniz?Yoksa o mu sizi seçti? Sevdiniz mi? Yoksa pişman mı oldunuz? Yoksa boşa mı harcadınız?Siz de çaresiz bir halde,asla yaşayamadığınız bir hayatın yasını tutmuyor musunuz?
Sayfa 304·Kitabı okudu