“Zaman zaman insana “cehennemdeymiş” duygusunu yaşatsa da aşkın içinde çok başka şeyler olduğunu, en güzelinin sevmek ve sevilmek olmakla birlikte, karşılıksız sevmenin bile hiç sevmemekten-sevilmemekten iyi olduğunu düşünüyordu.”
“Rahminizde yüreğinizin kanıyla beslediğiniz, bacaklarınızın arasından bu dünyaya getirdiğiniz erkeklerin bu rahimleri dağladıklarını, kendilerini doğuran kadınların dillerini kestiklerini, köleleştirdiklerini bilemezdin ki çocuk!”