“İnsan doğar. On- on beş yıl sonra dünyanın nasıl bir tezgah olduğunu ve doğumla ölüm arasına nasıl hapsedildiğini fark eder. Bu aslında bir histir, bilgi değil.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Aslında her aşkın sonunda yıkım vardır çünkü mutluluk asla sonsuza kadar sürmez. Ve bazen, sevgiliye kavuşmak kadar ondan ayrılmak da haz verir insana. Çünkü ayrılık da aşkın değerini artıran bir unsurdur. İşte bu yüzden aşk için işkence çekmek, ayrı kalmak ve bedel ödemek kimi zaman sevgiliyle yan yana olmaktan daha anlamlı olabilir.”