Şimdi biz neyiz biliyor musun?
akıp giden zamana karşı göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz.
birbirine uzanamayan
boşlukta iki yalnız yıldız gibi
acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz
bir zaman sonra batık bir aşktan geriye kalan iki enkaz olacağız yalnızca.
Daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin yazgısını
takvim tutmazlığını
aramızda bir düşman gibi duran zaman’ı
daha o gün anlamalıydım
benim sana erken
senin bana geç kaldığını
ama aşkın modası geçti artık, şairler öldürdü aşkı. aşk hakkında o kadar çok şey yazdılar ki, kimse onlara inanmaz oldu; bence çok normal. gerçek aşık acı çeker ve susar. hatırlıyorum da ben bir zamanlar..