hsu.z

hsu.z
@Hsuisme
Şimdi biz neyiz biliyor musun? akıp giden zamana karşı göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz. birbirine uzanamayan boşlukta iki yalnız yıldız gibi acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz bir zaman sonra batık bir aşktan geriye kalan iki enkaz olacağız yalnızca.
Reklam
Gittin. Şimdi bir mevsim değil, koca bir hayat girdi aramıza. Biliyorum ne sen dönebilirsin artık, ne de ben kapıyı açabilirim sana
klişesiz bir beraberlikti bizimki..
Daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin yazgısını takvim tutmazlığını aramızda bir düşman gibi duran zaman’ı daha o gün anlamalıydım benim sana erken senin bana geç kaldığını
ama aşkın modası geçti artık, şairler öldürdü aşkı. aşk hakkında o kadar çok şey yazdılar ki, kimse onlara inanmaz oldu; bence çok normal. gerçek aşık acı çeker ve susar. hatırlıyorum da ben bir zamanlar..