Seni sevdiğimi çok söyledim ama sen yoktun. Sana dair cümlelerim provadan
Öteye geçmedi. İki kalbin birbirine denk
Gelmeyen ritimleriydik. Ben kendimi seni
Seviyorken bulmuştum ama bulunduğum
Yerde senin beni sevmenden eser yoktu.
Bir olasılıktan öteye geçmeyen bir şeydin.
Baktığın hiçbir yönde olma şansım yok
Gibiydi.
Sen ne yana dönsen, ben sanki orada
Yoktum. Adın cümlelerimin halay başıydı
Ama bin bir türlü birbirimize ayak uyduramıyorduk.
Beni muhataba alan tek kelimen "Nasılsın" demek oluyordu. Ve her seferinde cevabımın içi yalanla doluydu.
"iyiyim"...
Hayatın dudaklarıma pay diye verdiği
Tek şey, sadece ismindi...