Oysa gerçekte ben, bunalımdan bir türlü kurtulamayan, hiçbir düşünceye,inanca ya da insana bağlanmayan, sürekli huzursuz, karamsar ve yapayalnız biriydim.Yaşama coşkumu çoktan kaybetmiş, belki de hiç kazanamamıştım.
kitaba başlamadan önce uçurtma avcısı kadar mükemmel olamaz diye tahminde bulunmuştum ama yanılmışım :) harikaydı gerçekten adı gibi muhteşem di mutlaka ama mutlaka okuyun okutun.