Öncelikle bu kitabı şimdiye kadar okumama sebebim sosyal medyada epey alay konusu olmasıydı sosyal medyanın zararınıda bu eseri geç okumama sebep olmasıyla tattım malesef. Şimdiye kadar bir solukta okuduğum kitap olmamıştı taki bu muhteşem eseri okuyamaya başlayana dek...Tek kelimeyle Harika bir kitap okumadıysanız mutlaka ama mutlaka okuyun.