Tabiat her çağırdığında peşinden gidersek nerede kaldı bizim insanlığımız?
Tamamen hayvani güdülerinin çevresinde bir hayat süren, zihinleri dışsal uyarıma karşı çıplak ve savunmasız insanlar çevremizi sarmaya başladı.
İnsanlar içinde iyiler de var fakat yazık ki onlar bu dünyada bir türlü bahtiyar olmanın yolunu bulamıyorlar.. Ya bir tuttuğunu koparan arkadaşa düşüyorlar ya da akraba,ahbap kötülüğüne uğruyorlar. Sessizliklerine, iyi niyetlerine ve yumuşak huyluluklarına ve tahammüllerine kurban olup gidiyorlar.