Kitap akıcı bir şekilde ilerliyor.Öyle ki 8 saatte kitabı bitirdim.Kadına yönelik yapılan manevi ve maddi şiddeti çok güzel bir şekilde gösteriyor.Kitabi beğendim fakat yazarın edebi yönünü biraz eksik buldum tek düze bir anlatım kullanmış edebi olarak biraz estetik olsaydı okurken daha çok keyif alacağımı düşünüyorum.Olsun bu haliyle de güzel bir kitaptı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Welcome to the YASAK ELMA!
Kitap tam bir yasak elma senaryosu tam kitabı bırakacağınız zaman yeni bir olay oluyor ve kitabı bırakamıyorsunuz.Karmaşık bir aile yapısı var.Kitap akıcı,okunması çok zevkli ve keyifli.Kesinlikle tavsiye ederim.
Yüzyıllık YalnızlıkGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202546,5bin okunma