Her kitap yaşamış olabileceğin başka bir hayatı yaşama şansı sunar sana. Farklı seçimler yapmış olsan, şu an nasıl bir hayatın olacağını görürsün… Pişmanlıklarını telafi etme şansın olsaydı, bazı konularda farklı davranır mıydın?
Mükemmel!
Bayılarak okuduğum bir kitap oldu, tabii ki bir Ahmet Ümit klasiği olduğu için şaşırmadım. Bütün olayların detaylıca anlatılması, merakın sürekli her sayfada artarak devam etmesi, çok yerinde farklı olayların da dahil edilmesi. Tavsiye ediyorum okumayı düşünen herkese.