Şayet kendi iraden haricinde gerçekleşen herhangi bir şeye iyi ve kötü dersen,kötü şeyler olduğunda veya iyi şeyler olmadığında tanriları suçlaman,bunların sebebi olan veya sebebi olan kişilerden nefret etmen kaçınılmazdır;yaptığımız pek çok hata da böyle şeylere değer vermemiz yüzündendir.Oysa sadece bizim irademize bağlı şeylerin iyi ya da kötü olduğunu düşünürsek,ne Tanrıları suçlamamiza,ne de insanlara düşmanca davranmaya gerek kalır.
Ölüm de doğum gibi doğanin gizemlerinden biridir. Biri evrenin ogelerinin birleşmesi, diğeriyse ayrışmasıdır.Bunda da utanılacak,mantıklı bir canlıyı uymayacak, ya da varoluş nedenine aykırı düşecek bir şey yoktur.
Sayfa 31 - Türkiye işbankası kültür yayınları·Kitabı okudu