“Sende garip bir şeyler var. Bende de,” dedim çaresizce. Bunu bu kadar zorlaştırmasın gerek yoktu.
“Ne demeye çalışıyorsun?” Şimdi ya ilgileniyordu ya da ilgilendiğini göstermekten çekinmiyordu.
“Sana yardım etmek istiyorum çünkü ben de kaybolmuş gibi hissediyorum.”
Yaklaştı. “Kayıp mısın peki?”
“Senin yanındayken değil,” diyebildim titrek bir nefes eşliğinde
Kontrolü elden girmek üzere olsa da gücünün son kırıntısıyla karanlığa karşı koyuyordu. Ortada hâlâ bir bağlantı olduğu yoktu. İan bir canavar değildi. Canavarlar tereddüt etmezdi, öldürürdü.