Merhaba,
Bu kitabı ilk okumaya çalıştığımda sıkılıp bırakmıştım. Şimdi tekrar başladım. Kitap Musa isimli karakter tarafından anlatılıyor.
Bölüm bölüm yazılmış ve sayfalar bu yüzden kolay ilerliyor. Sadece beni rahatsız eden arada aynı konuların tekrarlanmasıydı. Onun dışında çabuk okudum. Fakat herkesin sevebileceği tarzda değil.
Bu kitabı bizle buluşturan Mine Söğüt ablamıza teşekkür ederiz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!