Diziyi, kitaptan önce izleyenlerdenim.
Diziyle kıyaslamak yanlış olurdu ancak dizi kadar etkileyici olmadığını düşünüyorum.
Okuyacak olanlara tavsiyem; önce kitabı okuyun sonra diziye başlayın.
Fantastik bir distopya klasiği diyebiliriz. Son bölüme kadar sıkılmadan okunabilecek bir kitap ama asıl verilmek istenen mesajı kitabın son bölümlerinde daha iyi kavrıyorsunuz.
İyi okumalar.