H.D

Rüyalarımız değil miydi gönlümüzün eksikliğini çektiği imkansızlıklarla buluşabildiğimiz tek yer?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşamak için ışığa ihtiyaç duyarken,yaralarımızdan iyileşmek için karanlığa sığınmak istememiz ne büyük ironiydi ama aslında hayatın dengesi işte bu ironide değil miydi?Karanlık da gerekliydi,ışık gibi.
Kadınlar… gerçekten tuhaftı.Duygunun dört mevsimi,her birinin bedeninde her an gezinmekteydi,erkeklerse sadece ilkbaharı görmeye niyetliydi.
En büyük devrim her şeye rağmen yaşamaktı.Gülmek ise her karanlığa şafaktı.
Gerçek sevgi insanı kestirmeden daima kendine getirirdi.Bu yüzden sevilmeye muhtaçtı insanlar,çünkü kendilerine gidebildikleri en kısa yoldu sevgi,kendilerini bulabildikleri tek memleketti.