H.D

Zaferin şekli yoktu ki. En büyük Zafer vicdan rahatlığı değil miydi?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başkasının beğenisinde olmak kendini bilmekten çok daha anlamlı hale getirilirken aslında hayatın içi boşaltılıyor ve yaşam anlamsızlaştırılıyordu.
Denge,etrafımızda olan her şeye rağmen olmamız gereken kişiyi unutmamak değil miydi?Anlamak gerekirdi:Kendini anlattığın gibi değil,karşındakinin yorumladığı gibiydi onun zihnindeki izin.
Hayatta pek çok şeyi,pek çok şey sanıyoruz ve bu yüzden çoğunlukla da yanılıyoruz
Yanlış zamanda,yanlış kişilere edilmiş kelimeler zamanın hırsızıydı.