📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendimizden başka bir canın iyiliği için hayata yalvardığımızda doğuyordu insanlığımız.Belki de bu yüzden habire doğuyorduk,kendimizden başkasını sevebilme kabiliyeti geliştirebilelim diye…
Yaşadığımız,yaşamayı seçtiğimiz her şey Bizdik.Seçimlerimizdik Biz.Girmeyi seçtiğimiz kapı,yürümeyi seçtiğimiz yolduk…Olacağımız kişiyi seçe seçe,olduğumuz kişiye gelmemiş miydik?
Mutsuzum demenin,hatta problemlerim var çözemiyorum demenin simgesi gibiydi tütün ama bunu da sanki kimse fark etmemişti.Kendilerini böylesine ele verdiklerini bilseler içerler miydi?