Hangi kadın daha iyi tanır bir erkeği; kız kardeşi mi, sevgilisi mi, annesi mi? Bir erkeğin yaşamındaki bu üç önemli kadına sunacağı üç farklı yüzü ve ruhu olabilir mi?
Yaşam güçtür, evet yaşam güçtür. Ama bir kez bu gerçeği içtenlikle anlar ve kabul edersek, yaşam artık güç gelmeyecektir bize. Çünkü bir kez kabullenilen gerçek artık sorun olmaktan çıkar.
Annemle babam hiç mi sevmediler birbirlerini? Sevdilerse seven iki insan, nasıl ve ne zaman bunca yitirebilir hoşgörüyü, saygıyı ve ilgiyi?
Peki ama, hiç mi aynı şarkıyı paylaşmamışlardı?