Kitabı bitirdikten sonra zengin olmuyorsunuz ama farkındalığınızın arttığını rahatça söyleyebilirim. Zaten bu tür kişisel gelişim kitaplarını okuyup içindeki fitili ateşleyen insanlar çok azdır. O insanlardan olmanız dileğiyle...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kişisel gelişim kitaplarına her ne kadar ön yargı ile bakıyor olsam da bu kitap bende bugüne kadar görmezden geldiğim ya da görmek istemediğim noktaları altını çizerek anlatmış. Kitabı daha önce okumuş olmayı gerçekten isterdim. Okumak için okunacak bir kitap değil. Ders çalışır gibi gerekli notları alarak okumanızı tavsiye ederim...kitapla kalın cahil kalmayın....