Hüseyin

Hüseyin
@Huseyinsas
Unutmayın ki dünyada en korkunç şey ümidini kaybetmektir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ben daha çok kendi içimde yaşayan bir insanım bunun için size nazaran birkaç misli fazla yaşamış sayılırım
İnsan dünyaya sadece yemek içmek koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı. Daha insanca bir sebep lazımdı
Her şeyi yapan paradır insanları en aşağı indiren ve en yükseklere çıkaran ... para ...
asıl iyilik tanımadıklarımıza yaptığımız iyiliktir