Kitap çok güzel ama hikaye çok üzücü. Onun dışında bazı yerlerinde aşırı tekrara düşmüş anlatımlar.
Kitabı okumaya başlarken beni içine çekti, her cümlesini hissettirdi, yaşanan aşkın ve acının gerçekliğini aktardı, çokça da üzdü sonununda böyle olması sinir etti.
SONU BÖYLE BİTMEMELİYDİ!
GÜLŞAH UMARIM ŞUAN BİR YERLERDE MUTLUSUNDUR VE UMARIM ŞAHİN İLE İKİNCİ BİR BAHARİNİZ OLMUŞTUR..
Hızlı, akıcı, çerezlik bir kitap.
Tiyatro okumayı sevmem, bunu beğendim sıkıcı olmayan bir anlatımı var hemen bitirilebilen su gibi akıp giden bir kitap.
Tiyatro okumayı sevenler için harika bir Çehov eseri.