hüsna

hüsna
@Husnasyr
It's my corner and I'm happy in my nook .

hüsna

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
Beğendi
·
2024 8. kitabı
Nurullah Genç
9.1/10 · 7,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tevrat'ta şunlar yazılıdır: Ey kulum, Benden hiç utanmıyor musun? Dostların sana bir mektup gönderdiklerinde, yolda yürüyorsan durur, bir kenara çekilir, oturup onu okursun. Hiçbir şeyini kaçırmayayım diye harf harf okur ve düşünürsün.İşte bu da Benim sana gönderdiğim mektubum! Bak, Ben orada sözlerimi nasıl açıklıyorum, sana defalarca tekrarlıyorum, onları derinlemesine düşünesin istiyorum! Sense hiç sıkılmadan onu bir kenara bırakıveriyorsun! Acaba dostlarından daha mi az önemliyim Ben? Ey kulum, dostlarından biri seni ziyarete geldiğinde, her şeyi onun için bir kenara bırakır ve onu bütün kalbinle dinlersin! Birisi gürültü edecek ve onu duymanı engelleyecek olsa, ona susmasını söylersin! Bak, işte Ben sana gelmişim, seninle konuşmaktayım, sense kalben benden uzaklaşmaktasın! Senin için Ben arkadaşlarından daha mi önemsizim?
Hz. Fudayl ibn İyâz: Sabah namazından sonra Haşr suresinin son âyetlerini (Hüvallâhüllezî...) okuyan kimse, o gün ölecek olursa, şehitler gibi ölmüş olur. Akşamleyin okuyan da, geceleyin ölecek olursa, şehitler gibi ölmüş olur. ***
Allah, onların gerçek durumu ile ilgili örnek olayları insanlara bu şekilde anlatır. Muhammed, 47/3
İnsanlara, kendilerine indirileni açıklaman ve onların da (üzerinde) düşünmeleri için sana bu Kur'ân'ı indirdik. Nahl, 16/44