Son derece sıkıcı bir kitaptı özellikle mösyö piyer ile konuşmaları. Akıcılık yok, hikayesi bile yok neredeyse. Kitapta bitti hiçbir şey olmadı. Tam bir zaman kaybı oldu..
Bir çok kaynaktan efendimizin hayatını okudum. Bu eser her açıdan harika. Dili çok anlaşılır. Olayların sıralanışı çok güzel. Ayetleri çok daha anlaşılır hale getiriyor. Birçok din kitabında yer alan gereksiz kişisel yorumlar da yok. 10 üzerinden 10