📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Görünüşte hakkım olmayan şeyleri yapmak istiyorum; içimde böyle bir his uyanıyor. Görünüşte hakkım olmaması gerçekte hakkım olmaması anlamına da gelmez.
Buna kim karar veriyor ki?
“Ayda… Dünyanın merkezinde mi sanıyorsun kendini? Bir metin seni neden anlatsın ki? Buna neden ihtiyaç duysun?”
“Ya ben kendimi okumak istiyorsam?”
“O zaman kendin yaz kendini, başkasından bekleme.”
“Ya yazıya kabiliyetim yoksa?”
“O zaman okuyucu olmaya alçakgönüllülükle katlanacaksın.”