Sen de fark ettin mi?Az,dediğin küçücük bir kelime.Sadece A ve Z.Sadece iki harf.Ama aralarında koca bir alfabe var.O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var.Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında.Biri başlangıç,diğeri son.Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar.Yan yana gelip de birlikte okunmak için.Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler.Sen ve benim gibi...
Bu yüzden,belki de,az çoktan fazladır.
Yetişkin uysallığına geçiş,insanlığın bir gereği olarak algılanır.Toplumsal bir farz.Ama bazılarının kafası kalındır ve onlar son nefeslerine kadar bağırmaya devam eder.