Merve Süzük
Takip Et
Merve Süzük
@IDKHow
Sıkı Okur
youtu.be/Yq4KA0mUnC8
Reklam, yardım, tanıtım gibi amaçlarla mesaj atmayın!
Kadıköy, 1 Haziran 1999
1128 okur puanı
Ocak 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Tehlikeli Oyunlar
480/479. sayfa · Oğuz Atay
51
Kitap
10
Takip edilen
1.355
Takipçi
8
İnceleme
2.281
Alıntı
738
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar
Merve Süzük
@IDKHow
·
Kuru Kalabalık
Gereğinden pek fazla adam doğuyor.
Edebiyat
Böyle Buyurdu Zerdüşt
Friedrich Nietzsche
Abdulbaki isimli okura yanıt verildi
Merve Süzük
Fakat konuyla alakası yok. Yaşamıyorsan deneyeceksin ve taklitten sakınmayacaksın. Herkesin kendine bu kadar saygısı olmalı
bkmkitapcom
@bkmkitap
·
Reklam
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Merve Süzük
@IDKHow
·
Kuru Kalabalık
Gereğinden pek fazla adam doğuyor.
Edebiyat
Böyle Buyurdu Zerdüşt
Friedrich Nietzsche
Abdulbaki isimli okura yanıt verildi
Merve Süzük
Çaresizlik.
Merve Süzük
@IDKHow
·
Kuru Kalabalık
Gereğinden pek fazla adam doğuyor.
Edebiyat
Böyle Buyurdu Zerdüşt
Friedrich Nietzsche
Abdulbaki isimli okura yanıt verildi
Merve Süzük
Değil. Şöyle ki yürümekten konuşmaya kadar herşeyi başkasından öğrenirsin. Tarihte şöyle bir vaka var. Sakat olmadığı halde topallayan bir çocuk ve onun topallayan bakıcısı. (Olay gerçek ben sağlıkçıyım)
Takip Önerileri
Merve Süzük
@IDKHow
·
Kuru Kalabalık
Gereğinden pek fazla adam doğuyor.
Edebiyat
Böyle Buyurdu Zerdüşt
Friedrich Nietzsche
Abdulbaki isimli okura yanıt verildi
Merve Süzük
Taklit insanın sosyal hayatının bir parçasıdır. Çünkü hiç birimiz bilmiyoruz yaşamayı
Merve Süzük
@IDKHow
·
Kuru Kalabalık
Gereğinden pek fazla adam doğuyor.
Edebiyat
Böyle Buyurdu Zerdüşt
Friedrich Nietzsche
Abdulbaki isimli okura yanıt verildi
Merve Süzük
Yaşamasını bilmeyenler, başkalarını taklot etmeliydi diyor Oğuz Atay. Yaşamayı bilmemek insana özgü bir beceriksizliktir ama aşılabilir. Yani intihar çare değil. Çünkü siz yetenekli olmadığınız için oyundan çıkmayı talep ediyorsunuz. Mızıkçılık yapıyorsunuz. Hatırlayın. Küçükken mızıkçıları sevmezdik
Geri
İleri