İnsanlar umutsuz olmaz der. Aldırma dostum, umutsuz olur, daha güzel olur. Umut besleme ki hayal kırıklığına uğrama. Bir tutam ilerleyebiliyorsan bunu umuda bağlamamalısın.
Kendi kendimi alaycı bakışlarla izlerken, ne olursa olsun hayatı seyretmekten de hiç vazgeçmedim. Ve artık, bütün muğlak umutların hüsranla sonuçlanacağını kabullenmiş biri olarak, umutla hayal kırıklığını aynı anda tatmanın özel zevkinin ıstırabı içindeyim, hem acı, hem tatlı bir yemeğe benziyor bu, acıyla tatlı arasındaki zıtlık, tatlıyı iyice bala çevirmiş.