Ben de yılını belirticem tabiki 2006 da okumuştum ve o zamanlar kitap okumayı hiç sevmeyen bir çocukken bu kitapta christiane yaşadıklarını o kadar çarpıcı ve yalın bir dille anlatmış ki bir daha elimden kitap düşmedi
tabi kitap ve yaşananlar üzücü ama bu kitabın yeri bende kitap sevgisini başlatma açısından başkadır