“İstemek,” öçülü bir sesle, “ilginç bir sözcüktür. Yoksunluğu anlatır. Bazen o boşluğu başka bir şeyle doldururuz ve ilk bakışta istek bütünüyle kaybolur. Belki de senin sorunun istemek değil yoksun olmak. Belki de cidden yaşamak istediğin bir hayat var.”
Psişik olarak en olumsuz anlamıyla kış, dokunduğu her şeye ölümün öpücüğünü –yani, soğukluğu – getirir. Soğukluk, herhangi bir ilişkinin bitişini ifade eder. Eğer bir şeyi öldürmek isterseniz, ona karşı soğuk durmanız yeterlidir. İnsan, duygu, düşünce ya da eylem bakımından donuklaştığında,ilişkinin var olması da olanaksızlaşır. İnsanlar Kendilerindeki bir şeyi terk etmek ya da birini soğukta dışarıda bırakmak istediklerinde onu görmezden gelirler, davet etmezler, dışarıda tutarlar, seslerini duymak ya da görmemek için yollarını bile değiştirirler.