____theÎbos

____theÎbos
@Ibo_s
Bakışı Îllegal , Gülüşü DEVRİM. .! ## £smer Çocuqu ##
..kim olursa olsun, bir insana güvenmek mümkün müdür ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Rüyanda görüyorsan onu, özlemişsindir. Rüyanda görmek için yatıyorsan eğer, sevmişsin demektir.
“Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır.”
Aşk... Bizim kaderimiz... Kaçmayı denediğimiz ama beceremediğimiz... Uzak durmaya çalıştıkça fark etmeden içine düştüğümüz. Hep “Hiç sırası değil” dediğimiz ama içten içe “Nerede kaldı?” diye beklediğimiz... Yokluğunda “Gelsin” diye dua ettiğimiz, varlığında acı çektiğimiz. Bir kez tattıktan sonra hayat boyu özlediğimiz. *** “Hayatın anlamı ne?” diye sorduklarında hiç düşünmeden adını verdiğimiz. Kırılgan olduğunu bile bile kırmaktan hiç çekinmediğimiz. Kıymetini bilmediğimiz, saçma sapan şeylere kurban ettiğimiz... Anlamak için uğraştığımız ama asla anlayamadığımız. “Bir daha asla” dediğimiz halde hep yeniden yakalandığımız... En büyük sevinçleri birlikte yaşadığımız, mutluluk kaynağımız. *** Zaman zaman küstüğümüz ama barışmadan duramadığımız... Aklımız, vicdanımız, insafımız... Her yolculuktaki menzilimiz, kavuşmayı bekleyen sevgilimiz. Andığımızda yüzümüzde gülücükler oluşturan, eh bazen de gözyaşlarına sebep olan geçmişimiz... “Tanrıya şükür yaşıyorum” dedirten şimdimiz... Olmayacak hayalleri kurduran ve başkalarının bize deli gözüyle bakmasına neden olan geleceğimiz... ‘Ezel’imiz, ‘ebed’imiz... ‘Uğruna ölümlere gidip geldiğim’iz... Her mevsim güneşimiz, hayat veren nefesimiz... Sahip olduğumuz en büyük değerimiz. ***
" Alışamıyorum şatafatlı binalarınıza, karma ortamlarınıza,merhametsiz ve sevgi nedir bilmeyen yüreklerinize. Kalbim, bu asrın dengi değil."