İbrahim Arslan

Şu hakikatı kendi hayatım bana öğretti : İnsanoğlu, insanoğlunun cehennemidir.
Reklam
Hayat denen bir şey vardı. Paralı parasız insanlar yaşıyorlardı. Kızıyorlar, gülüyorlar, ağlıyorlar, alakadar oluyorlar, seviyorlar, ıstırap çekiyorlar fakat yaşıyorlardı.
İnsan her şeyi açıkça söylemedikten sonra neden yazı yazsın?
Hayat benim için iki eli cebinde uydurulan bir masaldı.
Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz ; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?
Reklam