İbrahim Arslan

"En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey; bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi."
Reklam
“Bazen düşünüyorum, ne garip mahluklarız? Hepimiz ömrümüzün kısalığından şikayet ederiz; fakat gün denen şeyi bir an evvel ve farkına varmadan harcamak için neler yapmayız?”

İbrahim Arslan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2021 5. kitabı
Ahmet Hamdi Tanpınar
8.2/10 · 53bin okunma
Bir gün görüşürüz seninle, geç de olsa, Elbet benden yana da bir tanrı var...
"Gölge veren dağlar var aramızda, uğuldayan deniz var..."
Reklam