Adile Çimen

Adile Çimen
@Icewiizard
Bir kadında bir çocuk hayaleti anitsayac.com
Not: Yoruma kapadım çünkü küfür edenler var. Kadınlar ve çocuklar da var. #68124067 Dün biraz tartıştığım en son yazısında Selâm yazıp Aleykümselam yâzarak yanıt verdiğim şahıs beni engelleyip arkamdan konuşuyor. Beni Kürt düşmanı olarak gösterme çabasında ben Kürtleri seviyorum kimseyi de buna ikna etme çabasında değilim Allah biliyor zaten. Fakat beni kürt düşmanı göstermeye çalışan bu şahısa hakkımı helal etmiyorum. Irkçılıktan dert yanıyor bu şahıs Türk bir ırk değildir Millettir dediğim için benimle kavga ediyor. Bu nasıl bir hastalık bu nasıl sığ bir kafa. Daha millet kavramının ne olduğunu bilmekten aciz. Osmanlı çökünce biz herşeyi milli kelimesi adı altında yaptık. Milli Mücadele dedik Misak-ı Milli dedik. Bu sayede bir vatanımız oldu. Milli bilinç olmasa Türk bir millet adı olmasa Mehmet Akif bir Arnavut olurdu. bu Millet bilinci Müslümanları Bir araya getirdi. Kafirle çarpışmayı göze alan binlerce Müslüman Bulgaristandan, bosnadan, Gürcistan'dan, arnavtluktan çıkıp geldi hepsi ırkını köşeye atmış Müslümanlaşarak Türk olmuş insanlardı. Bu şahıs Irkçılık yapmayın diyor. Millet de olmayın diyor. Kürtlüğünü yaşamaktan daha büyük derdi aman ha Türk Milleti olmasın Türk bir ırk olsun. Şuursuz birer halk(a)lar olalım istiyor. Bunun olması demek elimizdeki müstemleke olmayan tek kalenin de çözülmesi demek. Bana Kürtçe diye bir dil var mı diye soruyor. Ben hayatımda kimseye Türkçe diye bir dil varmı diye sormadım, sormam da. Birisi Türkçe yok dese güler geçerim. İsmet Özel, Kürtçe diye bir dil yok bu kurmançi falan filan demiş ama bu şahıs gülüp geçmemiş, bu şahsı delip geçmiş. Şimdi ben kürtçe hakkında geçmişi hakkında Birşey bilmiyorum dedim. Bilmek zorunda mıyım? Türk bir Millettir deyince rahatsız olan birisinin bu vatana
Adile Çimen isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Orada bir kinaye yaptım. Sizin ne düşündüğünüz belli. Kürt sevgisinden bahsediyorsunuz bir de ?! Sevseydin saygın olurdu Oldi .
Reklam
Not: Yoruma kapadım çünkü küfür edenler var. Kadınlar ve çocuklar da var. #68124067 Dün biraz tartıştığım en son yazısında Selâm yazıp Aleykümselam yâzarak yanıt verdiğim şahıs beni engelleyip arkamdan konuşuyor. Beni Kürt düşmanı olarak gösterme çabasında ben Kürtleri seviyorum kimseyi de buna ikna etme çabasında değilim Allah biliyor zaten. Fakat beni kürt düşmanı göstermeye çalışan bu şahısa hakkımı helal etmiyorum. Irkçılıktan dert yanıyor bu şahıs Türk bir ırk değildir Millettir dediğim için benimle kavga ediyor. Bu nasıl bir hastalık bu nasıl sığ bir kafa. Daha millet kavramının ne olduğunu bilmekten aciz. Osmanlı çökünce biz herşeyi milli kelimesi adı altında yaptık. Milli Mücadele dedik Misak-ı Milli dedik. Bu sayede bir vatanımız oldu. Milli bilinç olmasa Türk bir millet adı olmasa Mehmet Akif bir Arnavut olurdu. bu Millet bilinci Müslümanları Bir araya getirdi. Kafirle çarpışmayı göze alan binlerce Müslüman Bulgaristandan, bosnadan, Gürcistan'dan, arnavtluktan çıkıp geldi hepsi ırkını köşeye atmış Müslümanlaşarak Türk olmuş insanlardı. Bu şahıs Irkçılık yapmayın diyor. Millet de olmayın diyor. Kürtlüğünü yaşamaktan daha büyük derdi aman ha Türk Milleti olmasın Türk bir ırk olsun. Şuursuz birer halk(a)lar olalım istiyor. Bunun olması demek elimizdeki müstemleke olmayan tek kalenin de çözülmesi demek. Bana Kürtçe diye bir dil var mı diye soruyor. Ben hayatımda kimseye Türkçe diye bir dil varmı diye sormadım, sormam da. Birisi Türkçe yok dese güler geçerim. İsmet Özel, Kürtçe diye bir dil yok bu kurmançi falan filan demiş ama bu şahıs gülüp geçmemiş, bu şahsı delip geçmiş. Şimdi ben kürtçe hakkında geçmişi hakkında Birşey bilmiyorum dedim. Bilmek zorunda mıyım? Türk bir Millettir deyince rahatsız olan birisinin bu vatana
Adile Çimen isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Huzur peşinde evet ben de istiyorum ki herkes iletisini kendi sayfasında paylaşsın biz de okuyalım bilinçlenelim. İletiyi farklı yönlere çekerek kaldırmak da nedir? Doğru bir şey yapsa destekliycem. İleti kaldırılıyor. Sonra bu tartışmalar alevleniyor, soğukluk başlıyor.
Not: Yoruma kapadım çünkü küfür edenler var. Kadınlar ve çocuklar da var. #68124067 Dün biraz tartıştığım en son yazısında Selâm yazıp Aleykümselam yâzarak yanıt verdiğim şahıs beni engelleyip arkamdan konuşuyor. Beni Kürt düşmanı olarak gösterme çabasında ben Kürtleri seviyorum kimseyi de buna ikna etme çabasında değilim Allah biliyor zaten. Fakat beni kürt düşmanı göstermeye çalışan bu şahısa hakkımı helal etmiyorum. Irkçılıktan dert yanıyor bu şahıs Türk bir ırk değildir Millettir dediğim için benimle kavga ediyor. Bu nasıl bir hastalık bu nasıl sığ bir kafa. Daha millet kavramının ne olduğunu bilmekten aciz. Osmanlı çökünce biz herşeyi milli kelimesi adı altında yaptık. Milli Mücadele dedik Misak-ı Milli dedik. Bu sayede bir vatanımız oldu. Milli bilinç olmasa Türk bir millet adı olmasa Mehmet Akif bir Arnavut olurdu. bu Millet bilinci Müslümanları Bir araya getirdi. Kafirle çarpışmayı göze alan binlerce Müslüman Bulgaristandan, bosnadan, Gürcistan'dan, arnavtluktan çıkıp geldi hepsi ırkını köşeye atmış Müslümanlaşarak Türk olmuş insanlardı. Bu şahıs Irkçılık yapmayın diyor. Millet de olmayın diyor. Kürtlüğünü yaşamaktan daha büyük derdi aman ha Türk Milleti olmasın Türk bir ırk olsun. Şuursuz birer halk(a)lar olalım istiyor. Bunun olması demek elimizdeki müstemleke olmayan tek kalenin de çözülmesi demek. Bana Kürtçe diye bir dil var mı diye soruyor. Ben hayatımda kimseye Türkçe diye bir dil varmı diye sormadım, sormam da. Birisi Türkçe yok dese güler geçerim. İsmet Özel, Kürtçe diye bir dil yok bu kurmançi falan filan demiş ama bu şahıs gülüp geçmemiş, bu şahsı delip geçmiş. Şimdi ben kürtçe hakkında geçmişi hakkında Birşey bilmiyorum dedim. Bilmek zorunda mıyım? Türk bir Millettir deyince rahatsız olan birisinin bu vatana
Adile Çimen
seve seve Kürt olurum.. dediniz. Kürt bir millet değil ırk dediniz.. sonra milletim olan Türklük yok olursa şayet; ırk olarak tanımlanan Kürt olmaya geçiş yaparım dediniz. Milletiniz olmazsa bir ırktan devam edeceksiniz. Anlıyorum sizi ve çok teşekkür ediyorum düşünceme açıklık getirdiğiniz için..
Bu ülke delilerle, gerizekalılarla, ruh hastalarıyla doludur. - Hüseyin Nihal Atsız
1000Kitap
Adile Çimen isimli okura yanıt verildi
Adile Çimen
Tamam, oldu şimdi. Bu düşüncenizde haklısınız.