📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok beğendiğim bir kitap oldu. Yorumlara bakmadan önce bu kadar beğenmeyenin olacağı aklıma bile gelmemişti açıkçası. Birçok kişi boş demiş ama bence gayet dolu ve okuruna bir şeyler katan bir kitap olduğunu düşünüyorum. Herkes hiçbir şeyi beğenmek zorunda değil tabii ki ama bir kitaba boş demek kitaba da kitabın sevenlerine de edilen bir hakaret bence. Herkes kendine göre yorum yapsa genel konuşmasa çok daha iyi olur diye düşünüyorum.