İdil

"İnan, İyi şeyler inandığında, daha iyi şeyler sabrettiğinde ve en iyi şeyler hiç vazgeçmediğinde gelir."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Sulamadığın solar, aramadığın unutur, konuşmadığın yiter, ilgilenmediğin ölür.."
İnsan, diyorum; öyle durduk yere soğumuyor hayattan ve insandan. - Frida Kahlo
"Desenize sonunda kimsenin iyileştiremediği ama hiç kimsenin de yıkamayacağı biri olacağım..."

İdil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2024 18. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,5bin okunma