ÖmürHanım

Düştükçe kalkmayı öğrendim, Kalktıkça kimsem olmadığını.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesin takılıp kaldığı bir şeyler var hayatta. Ötesine geçemediği... Gerisinde bırakamadığı..
“Vicdan azabı değil, Bilinç azabı çekiyorum.” Fernando Pessoa
Delirmek Albayım. Kim bilir ne güzel şey. Düşünsene aklın yok bir kere. Beni hep bu aklım mahvettiAlbayım... Oğuz Atay
Kendimden yorulduğum günlerdeyim... Cahit Zarifoğlu