Sanirim en sevdigim kitabi buldum. Bilirsiniz kitap kurtlari icin en sevdigin kitap ne sorusuna cevap vermek cok zordur ve ben de Sirt Kralligini okumadan once onlardandim
.
Marie lu nun simdiye kadarki tum kitaplarini hayranlikla okudum. Hepsini cok ama cok severim. Ama sirt kralligi... sevmeyecegimi dusunerek basladim ve asik oldum. O kadar mukemmeldi ki.
Iki kardes arasindaki sarsilmaz bag, klasik muzige olan saygi, o donemdeki kizlarin toplumsal esitsizliklerden dolayi neler dusunebilecegi sanirim daha guzel islenemezdi bir kitapta.
.
Marie lu'nun bir tik ustu bi yazar yok benim fikrimce ve bu kitabi mukemmeldi. Inanilmazdi.
.
Beni tek rahatsiz eden se YAZIM HATALARI
epsilon yayinevi... duzgun yazamayacaksan boyle bir saheseri mahvetme... inanilmaz sinir bozucu....
Bir okur olarak Lu'nun kitabinda beni rahatsiz eden baska bi sey olmadi ki bu da yayinevinden kaynakli bir sey...
.
Kesinlikle bu kitabi okuyunn