İlayda beyendik

İlayda beyendik
@Ilaydaabyndik
İnsan kendini gözden çıkardıktan sonra dünya daha konforlu bir yer haline geliyor. Omuz silker geçerim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Senin halin yine iyi. Ben Allah’a inanıyorum. Allah bana inanmıyor.
Öğren artık Ülker, insan kısmı iyilik yapıyorsa mutlaka bedeli olur.
Bir şey söyleyim mi, başkasının derdi olmasa insan kendi kahrından ölür.