..Biraz daha zamanım olsa belki bir çoğunu yapabilecektim diye düşünüyordu.Ne kadar zaman?...Sonra yine yetmezse ne olacaktı?Belki de her insan bedeni tamamlanmamış anlamlar mezarlığıydı.Kaçınılmaz olana doğru her saniye biraz daha yaklaşırken bir yandan tamamlanır diğer yandan eksiliriz diye geçiyor du içinden..