İlayda

İlayda
@Iloss_s
L. güzelimm
“Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzeldir.”
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
- Evet sade şeyleri severim. - Mesela ? - “İnsanın sadesi mesela. Yormayanı ve kafa karıştırmayanı…”
Alıntı
“Ne de olsa umut, Hayal kırıklığına gebedir.”
Alıntı
-“Gözler kördür. İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir…”
Alıntı