Əlbəttə, millət, bugünkü məfhumu ilə bir qan və irq təsirindən ziyadə müştərək bir bilikdən ibarətdir. Avstriya siyasət yazarlarından Sprinker "Bir fərdin milləti öz nəfsini müəyyən bir mədəniyyət zümrəsinə mənsub bilməsi ilə təyin edilir", – deyir. Demək "Mən ərəfe nəfsəhu kəd ərəfe Rəbbahu" (öz gözəllik və əzəmətinin fərqinə varan insan Allahın gözəllik və əzəmətinin fərqini varır). Bunu belə desək, "Mən ərəfe nəfsəhu kəd ərəfe millətehu" (öz gözəllik və əzəmətinin fərqində olan insan öz millətinin də gözəllik və əzəmətinin fərqinə varır) – mənası ortaya çıxır.
Night... At 4 o'clock
Tik tak tok , tik tak tok.
Thoughts flying in my head
Reminding me of what's been said
Tik tak tok, tik tak tok.
It's too late as there's a dead
Of what? Never been said
Tik tak tok, tik tak tok.
While I sip, while I sip
Sinking into the deep
Tik tak tok, tik tak tok.
Oh wait it's gone of long
It's been all over wrong
Tik tak tok, tik tak tok.
Don't hesitate while it comes along
As it was what
u had been longing for
Tik tak tok, tik tak tok.
Now don't ask what for
It's too late, it's 4
Tik tak tok, tik tak tok,
The clock singing along
Tik tak tok, tik tak tok.
“Çəkiliş üçün bizə 100-150 nəfər adam lazım idi. Deməli 2 ”İkarus” uşaq, böyük hamısı öz geyimində həmin təzə qar düşmüş yerə gəldi. Mən kameraya baxa-baxa insanları qar üstünə hərəsini bir formada “səpələdim”. Əlimdə meqafon qışqırırdım ki, “filankəs belə dön, o yana uzan” və s. Bir də gördüm kimsə hönkürtü ilə ağlayır. Çevriləndə Ceyhunu gördüm. Soruşdum ki, “niyə ağlayırsan?” Dedi: “Bu insanlar xilas olsa da, indi ”Xocalı” dəhşətini yenidən yaşayırlar”. (Kənan Məmmədov)