"Öyle, öyle!" diyen Nietzsche ısrarlıydı. "Daha derinlere bakarsınız, bu arzunun da tüm diğer insanlardan daha üstün olma arzusu olduğunu görürsünüz. 'Âşık' , 'seven' kişi değildir; aslında o, dünyayı o değerli malından soyutlamaktır. Altınları başında nöbet tutan ejderha kadar alçak ruhludur. Dünyayı falan sevmez, tersine tüm diğer canlılarla karşı bir umursamazlık içindedir.