"kalabalıklaşsak ya ikimiz herhangi bir coğrafyada sen acını unutursun ben gülmeyi hatırlarım
böylece uzanırız sere serpe bir hasıra
öylece kalakalırız akmayı unutur zaman."
"tırnaklarının kenarını yemesini gayet iyi anlıyorum. onun kadar güzel kim olsa tırnak, saç, dudak yerdi. parmaklarındaki tadı hiçbir meyvede bulamıyor olmalı. iradeyi kilit altına alan bir cazibesi vardı; yasalardaki boşluktan faydalanıyordu sanki. hukukun üstünlüğünü aşan güzelliği sayesinde asla hapse girmeyeceği, cinayetten bile yırtacağı kesindi."
"İnsan usul usul ölmek için gelir dünyaya. Başlar her gün biraz daha insan olmaya. Ve ölürken usul usul ne tuhaf; Aşık olur, kedi besler, isim verir eşyaya."
Metin Altıok