mercankerim

mercankerim
@Imercan
“İnsan kendi mutluluğunu kendi yaratırmış sözü ne kadar doğru!”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Zihnimin hiç direnci yok şu acıma denen duyguya..."
Düşünce
Neden ilerlemiyor bu kuyruk derdik , Neden hep aynı yerdeyiz , Hayattan söz edilirdi , Zor denirdi , Ve ardından susulurdu mutlaka .
"Aşk bizim de kaderimiz ise, sen veya ben, fakat muhakkak birimiz, çok acı çekeceğiz."
Arkadaşlar iki yıllık sağlık bölümünden hemsireliğe geçis hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirmi rica etsem .