Abd' de en çok tartışılan kitaplardan biri olması bende bu kitaba karşı merak uyandırdı .. İlk başta okumaya karar verdiğimde farklı beklentilere girdiğim ve beni düşüncelerimde biraz yanıltan gizemli ve garip bir kitap.
İnsanın gelişim sürecindeki hallerini, ikilemlerini, sorgulamalarını ince ve güzel bı dilde anlatıyor.
Kitabın yarısına kadar zaman zaman ben bunu neden okuyorum bile demiş olabilirim,ama şimdi tavsiye ediyorum, sakin bir kafayla okumanız gereken,ilgi isteyen bir kitap .
Holden de kendinizden kesitler bulabileceksiniz.