666

666
@InFlamess07
yes, i' use sarcasm, because killing people is illegal. zaqa.net/InFlamess
bazen tek hayalim tek başıma yaşayıp kimseye bişeylerin hesabını vermeden, kimseyle görüşmek zorunda olmadan kendi güvenli alanımda rahat kalıp kendi dünyamın içine dalarak günlerce ordan çıkmamak oluyor.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hüseyinöldühttp
18 kış yaşadım hiç biri gittiğin ekim kadar soğuk değildi.
after sex sigarası yaktım ama sikilen şey hayatım.
ileride oğluyla fifa oynayan, maçını izlemeye giden, arabalar hakkında konuşan, her istediğini alan kafa dengi anne olma hayali.