666

666
@InFlamess07
yes, i' use sarcasm, because killing people is illegal. zaqa.net/InFlamess
bazen tek hayalim tek başıma yaşayıp kimseye bişeylerin hesabını vermeden, kimseyle görüşmek zorunda olmadan kendi güvenli alanımda rahat kalıp kendi dünyamın içine dalarak günlerce ordan çıkmamak oluyor.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
666 Akışına bırakamam kaybolur, o benim süslü çiçeğim'
Ahiretliğim