666

666
@InFlamess07
yes, i' use sarcasm, because killing people is illegal. zaqa.net/InFlamess
@InFlamess07·
·
sabitlendi
yeni bir insan tanımaya gücüm yok bu yüzden yanlızca kitap okuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bazen tek hayalim tek başıma yaşayıp kimseye bişeylerin hesabını vermeden, kimseyle görüşmek zorunda olmadan kendi güvenli alanımda rahat kalıp kendi dünyamın içine dalarak günlerce ordan çıkmamak oluyor.
1000Kitap
hüseyinöldühttp
"Önceki yaşamında nasıl tanıştığımızı bilmek ister misin? Seni ilk kez baloda görmüştüm... Zamanın o döneminde kadınlar cüretkâr değildi, erkeklerin karşısında rahat da sayılmazlardı. Ama sen beni gördün, yanıma geldin, tam karşıma dikildin ve gözlerini üzerime diktin. 'Benimle dans etmek zorundasın' dedin. Adımı bilmiyordun. Adını bilmiyordum. Kim olduğumu bilmiyordun, ne olduğumu biliyordun. Umrunda değildi. Bir şeyi istediğin zaman uzanıp alırdın." "Yani seni uzanıp aldı mı?" diye fısıldadım. "Reyna geldi." dedi sorumu cevaplamak yerine. "Uzanıp aldı mı?" diye yeniden sordum. Mürekkep kadar dalgalı bakışları dörtnala atan kalbime döndü. "Şuna bak." diye fısıldadı. "Canavarın da kalbi varmış."
Sayfa 199·Kitabı okudu

666

, bir kitap okudu
9/10
·260 syf.·
2025 7. kitabı
Cengiz Abdullayev
7.7/10 · 38 okunma