Ümit Demir

Ümit Demir
@Inanulas
Kitap okur. Film izler. Bazen yazar.
Hiroşima’da öleli oluyor bir on yıl kadar. Yedi yaşında bir kızım, büyümez ölü çocuklar
Sayfa 79·Kitabı okudu
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne ölümden korkmak ayıp, ne de düşünmek ölümü.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Şiir
Yedi tepeli şehrimde bıraktım gonca gülümü.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Şiir
Memleket mi, yıldızlar mı, gençliğim mi daha uzak?
Sayfa 76·Kitabı okudu
Şiir
Yoldaşlar, ölürsem o günden önce yani, -öyle gibi de görünüyor- Anadolu’da bir köy mezarlığına gömün beni ve de uyarına gelirse, tepemde bir de çınar olursa taş maş da istemez hani...
Sayfa 73·Kitabı okudu
Şiir