Esma

Esma
@Infini
Bu Dünya soğuyacak günün birinde…
Okuduğunuz en iyi kitap nedir?
Esma
Alamut
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·68 syf.··
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Kısa ve öz anlatıma sahip olan bir öykü olmasına karşın bitirmek istemeyeceğiz tarzda bir öyküydü. Stefan Zweig'in favorilerim arasındaki bir öyküsüydü, bir kadının psikolojisini güzel bir şekilde gözlerimizin önüne sürüyor yazar...
1000Kitap
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2022266,8bin okunma
Esma
Roman değil öykü.
İnsanlık öldü mü? dedim. - Yok, dedi, ölmedi, ölmedi ama bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde. - Nerede kaldı acaba? Yaşar Kemal
Esma
Kuşlar da gitti :)